Razor step meer dan 20 miljoen verkocht

Wat is duurzaam, lichtgewicht en geschikt voor een supergeleider? Aluminium, het kernelement in de meeste Razor steps, en ook de traditionele geschenk van een 10-jarig bestaan. Razor USA, viert 10 jaar innovatie als een leider in de speelgoedindustrie, zal onthullen geweldige attracties en nieuwe merken op de 2010 American International Toy Fair in New York, 14-17 februari 2010.
Met meer dan 20 miljoen scooters verkocht sinds het bedrijf werd opgericht in juni 2000, Razor heeft zijn stempel gedrukt op de speelgoedindustrie speelplaats als de magere, bedoel speelgoed machine. Consistent scoren jaar-op-jaar groei, Razor slaan uit het speelgoed Goliaths with 2009 sales topping 11% ten opzichte van het voorgaande jaar – indrukwekkend, zelfs zonder een recessie.
“We zijn blij tot 10 jaar succes als leider in de speelgoedindustrie merk, het leveren bekroonde producten die kinderen en ouders echt liefde,” zei Razor Voorzitter, Carlton Calvin. “Ik ben trots op de onderneming die we hebben gebouwd, en ik credit onze stellaire 82 medewerkers die het gebeuren opnieuw en opnieuw.”